Årsmøde i Museets Venner den 14. maj 2024

Tilmelding til årsmødet - OBS! Mødet er flyttet til Støberimuseet!

Forårsmødet i Museets Venner afholdes på Støberimuseet den 14. maj fra klokken 19.00 til 21.00.

Udover de rent officielle punkter på mødet, herunder valg af repræsentant til museets bestyrelse, vil der være et oplæg om museets nye femårs strategi og handlingsplaner ved museumsdirektør Anders Have Espersen,samt forskellige korte oplæg fra andre af museets medarbejdere.

På årsmødet trækkes der traditionen tro lod om en bogpakke fra museet. Vi håber at se så mange som muligt. Tilmelding kan ske via tilmeldingsformularen herunder.

Er du medlem af Museets Venner og ønsker du at deltage i årsmødet den 14. maj på Støberimuseet?

Så oplys venligst dit navn og din e-mail, samt hvor mange I kommer, i kontaktformularen. Husk at trykke send!